Twój zakres obowiązków
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP przez pracowników firmy oraz podwykonawców;
- Uczestniczenie w opracowywaniu m.in. procedur, instrukcji BHP;
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków i dokumentacji w tym zakresie;
- Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP;
- Współpraca z organami kontrolnymi;
- Wsparcie kierowników firmy pod kątem przepisów BHP i ppoż.;
- Budowanie kultury bezpieczeństwa poprzez proponowanie rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo pracy;
- Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
- Sprawozdawczość w zakresie BHP;
- Inne zadania wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
Nasze wymagania
- Znajomość przepisów BHP – min. 2 lata doświadczenia. Praktyczna znajomość przepisów, procedur, rozporządzeń i ustaw z zakresu prawnych norm dotyczących BHP;
- Samodzielność w realizacji zadań, terminowość, dokładność i rzetelność;
- Umiejętność pracy na wyznaczonych celach i terminach;
- Praktyczna znajomość środowiska Microsoft 365
Mile widziane
- Uprawnienia inspektora ochrony ppoż;
Naszym pracownikom oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) i płacy
- Możliwości rozwoju zawodowego w tym zdobycie uprawnień zawodowych
- Pakiet socjalny – w tym abonament medyczny,
- Miejsce pracy: Gdańsk,
Wykształcenie
- Wykształcenie wyższe w zakresie BHP lub ukończone studia podyplomowe w tej dziedzinie;
Aplikuj